Jumaat, November 27, 2009

Kucing makan timun


Hari ini ku nak bercerita tentang kisah yang aku rase pelik sikit. Kisah ni pasal kucing yang makan timun walhal kucing mane suke makan timun kecuali lah ikan kan??..huhuhu. Kucing ni adelah kucing mak sedare aku yang orang panggil die cumi. Cumi adelah kucing parsi.

Satu hari ni mak aku bli timun. Lepas 2 die letak dekat meja sebab nak pegi rumah sedare pulak sebab ade kenduri. Jadi x sempat nak simpan dalam peti. Nak dijadikan cerita aku pun naik lah atas rumah n g ke dapur. Si cumi 2 plak selalu masuk rumah aku tok cari makan. Jalan2 cari makan..huhuhu..

Sekali aku tengok si cumi 2 dok terhendap2 kt meja macam tengah makan sesuatu. Aku pun g cek lah kot2 ye makn ikan ke. Ble dh tengok 2 terkejut aku tengok ye dok makan timun. Nk abih separuh dh ye makan timun 2. Ble aku cakap kt mak aku bru lah aku thu memang cumi 2 suke makan timun. Lg satu die suke tomato.

Huhuhu..=)..plek kan..kucing zaman sekarang pun ade yang suke sayur..vegitarian kot..v('_')v

0 ulasan: